anothersims

Alla inlägg under maj 2013

Av Emilia - 7 maj 2013 18:36

Nu har Sarah och Jake fått sin dotter, Charlie! Men eftersom jag hatar bebisarna på sims så gjorde jag henne till småbarn på en gång:)


       

Av Emilia - 7 maj 2013 15:44

       

Sarah har blivit tjock nu..

Av Emilia - 7 maj 2013 12:41

Som jag skrev i förra inlägget så har jag helt slut på ideér till mina inlägg, så nu får det bli en mindre bildbomb bara..


           

Jag såg nu att det var grymt dålig kvalité på några av bilderna, ber om ursäkt för det.

Av Emilia - 7 maj 2013 11:05

Ja, ni ser rubriken:) Jag har helt slut på idéer, så jag tänkte att ni får hjälpa mig att komma igång med bloggningen igen.Vad vill ni läsa om? Vill ni att jag ska fortsätta visa familjerna som jag spelar med? Vill ni ha nedladdnings-tips? Vill ni ha små historier? Lite av allt?    Lämna gärna en kommentar om vad ni vill se mer av i bloggen! Det är ju trots allt  er jag bloggar för, ni ska tycka att bloggen är underhållande :)


   

Japp, ni har sett bilderna förut.

Av Emilia - 6 maj 2013 16:07

Familjen woods bor i en stor villa som ligget i sunset valley. Familjen består av Sarah och Jake, dom har även en liten på g :)


 

Sara och Jake


 

Sarah badar :)


Jake får veta att Sarah är gravid, han blev jätte glad!


 

Sarah mådde illa av graviditeten..


 

Jordgubb och banan latte med vanilj :)


 

Sarah är på nivå 10 i trädgårds-saken, hon älskar blommor.


 

Hon gillar även fjärilar, hon samlar på dem:)


 

Ett ''fjärils-torn'' i vardagsrummet.


 

Sarah läser om trädgårdsarbete :)




Alla bilder i detta inlägg är fotade av mig, jag vill inte att någon tar dem utan att fråga först!


Av Emilia - 6 maj 2013 12:05

Jag börjar med att be om ursäkt för att jag inte har bloggat på väldigt länge. Jag har helt enkelt inte haft tid, det har varit mycket att göra i skolan och så. Men nu är jag tillbaka! 

Jag såg att många av er har varit inne här nästan varje dag, fast jag inte har skrivit något. Det gör mig sjukt glad, jag hoppas att ni förlåter mig för att jag är så grymt dålig på att uppdatera, och att ni stannar kvar här :)


Jag har inte spelat så mycket sims under tiden som jag har varit borta, så jag tänkte dra igång spelet och skapa en ny familj nu, som jag visar er i ett inlägg lite senare.  

Ovido - Quiz & Flashcards