anothersims

Direktlänk till inlägg 6 maj 2013

Familjen Woods

Av Emilia - 6 maj 2013 16:07

Familjen woods bor i en stor villa som ligget i sunset valley. Familjen består av Sarah och Jake, dom har även en liten på g :)


 

Sara och Jake


 

Sarah badar :)


Jake får veta att Sarah är gravid, han blev jätte glad!


 

Sarah mådde illa av graviditeten..


 

Jordgubb och banan latte med vanilj :)


 

Sarah är på nivå 10 i trädgårds-saken, hon älskar blommor.


 

Hon gillar även fjärilar, hon samlar på dem:)


 

Ett ''fjärils-torn'' i vardagsrummet.


 

Sarah läser om trädgårdsarbete :)




Alla bilder i detta inlägg är fotade av mig, jag vill inte att någon tar dem utan att fråga först!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 21 september 2013 16:44

Jag trodde att sims-lusten skulle komma tillbaka, men det har den inte gjort. Jag ger upp nu. Jag kommer inte att spela sims 3 mer, det är helt enkelt inte ett dugg roligt längre. Jag har funderat ett tag, och nu har jag tagit ett beslut. Jag komme...

Av Emilia - 30 augusti 2013 10:56

Jag kikade in här nyss för att kolla lite på statistiken, och OJ vad förvånad jag blev! Det är fortfarande ganska många som tittar in här varje dag, fast jag har skrivit att jag antagligen inte kommer att börja blogga igen. Jag uppskattar verkligen a...

Av Emilia - 3 augusti 2013 23:48

Jag har helt slut på sims-lust! Jag känner helt enkelt inte för att spela sims längre.   Jag har gjort allt jag kan för att vilja spela igen, jag har letat efter inspiration, läst andra simsbloggar, jag har till och med köpt ett nytt sims spel, m...

Av Emilia - 18 juli 2013 21:00

Här är min nya familj! Den består av mamma Hanna, hennes dotter Kaylee och deras två hästar Eclipse (den bruna) och Shiny star (ponnyn).                ...

Av Emilia - 14 juli 2013 02:02

Jag har inte bloggat på fyra dagar, förlåt för det. Jag tänkte iallafall kika in här nu eftersom jag ändå inte kan sova. Jag ska skriva om de sista fyra dagarna i ''30 days challenge''.   Day 27 - Finns det något du ogillar i sims? Vad? Jag ogi...

Skapa flashcards