anothersims

Direktlänk till inlägg 14 juni 2013

30 Days Challenge

Av Emilia - 14 juni 2013 22:35

Jag känner att min inspiration till att blogga börjar ta slut igen. Antar att det är ganska tråkigt när jag i stort sett bara bloggar om PGC? Jag har inga idéer till vad jag ska skriva om, och jag vill gärna variera lite, så nu kör jag igång med en 30 Dagars utmaning! Jag ska alltså göra en punkt på listan här nedanför varje dag, i 30 dagar framöver.


1. Om du var en sim, vilka egenskaper skulle du då ha?

2. Vilka spel har du?

3. Vilket är det bästa expansionspaketet & varför?

4. Vilken färdighet tycker du mest om?

5. Vilket är det sämsta expansionspaketet & varför?

6. Finns det något med spelet som du vill ändra/förbättra? Vad & varför?

7. Vilken av EA´s städer gillar du mest?

8. Vilken av simmarnas ålderskategori är roligast att spela med?

9. Hur långt har du kommit i generationer som längst?

10. Vilken av EA´s städer gillar du minst?

11. Vilken färdighet tycker du minst om?

12. Vilken livslång önskan använder du dig mest av?

13. Vilken egenskap använder du mest/minst?

14. Spela i generationer eller ny familj varje gång?

15. Har du några nedladdade städer? Vilka?

16. Vilket är det bästa prylpaketet? Varför?

17. Vilket är det sämsta prylpaketet? Varför?

18. Vilket fusk använder du mest?

19. CC eller CC-free?

20. Vilken är den bästa simmen du skapat?

21. Vad föredrar du, att skapa manliga eller kvinnliga simmar?

22. Ladda ner simmar eller skapa egna?

23. Vilken är din favorit bland de mytologiska varelserna? (vampyrer, enhörningar osv.) 

24. Sunset Valley eller Bridgeport?

25. Bygga hus, inreda färdigt hus eller köpa ett helt färdigt som redan är inrett? Varför?

26. Ladda ner saker eller köpa i store?

27. Finns det något du ogillar i sims? Vad?

28. Hur känner du inför The Sims 4?

29. Kommer du att köpa the sims 4 när det kommer ut?

30. Vad är dina förväntningar för The Sims 4?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 21 september 2013 16:44

Jag trodde att sims-lusten skulle komma tillbaka, men det har den inte gjort. Jag ger upp nu. Jag kommer inte att spela sims 3 mer, det är helt enkelt inte ett dugg roligt längre. Jag har funderat ett tag, och nu har jag tagit ett beslut. Jag komme...

Av Emilia - 30 augusti 2013 10:56

Jag kikade in här nyss för att kolla lite på statistiken, och OJ vad förvånad jag blev! Det är fortfarande ganska många som tittar in här varje dag, fast jag har skrivit att jag antagligen inte kommer att börja blogga igen. Jag uppskattar verkligen a...

Av Emilia - 3 augusti 2013 23:48

Jag har helt slut på sims-lust! Jag känner helt enkelt inte för att spela sims längre.   Jag har gjort allt jag kan för att vilja spela igen, jag har letat efter inspiration, läst andra simsbloggar, jag har till och med köpt ett nytt sims spel, m...

Av Emilia - 18 juli 2013 21:00

Här är min nya familj! Den består av mamma Hanna, hennes dotter Kaylee och deras två hästar Eclipse (den bruna) och Shiny star (ponnyn).                ...

Av Emilia - 14 juli 2013 02:02

Jag har inte bloggat på fyra dagar, förlåt för det. Jag tänkte iallafall kika in här nu eftersom jag ändå inte kan sova. Jag ska skriva om de sista fyra dagarna i ''30 days challenge''.   Day 27 - Finns det något du ogillar i sims? Vad? Jag ogi...

Skapa flashcards