anothersims

Alla inlägg under juli 2013

Av Emilia - 18 juli 2013 21:00

Här är min nya familj! Den består av mamma Hanna, hennes dotter Kaylee och deras två hästar Eclipse (den bruna) och Shiny star (ponnyn). 


           

Av Emilia - 14 juli 2013 02:02

Jag har inte bloggat på fyra dagar, förlåt för det. Jag tänkte iallafall kika in här nu eftersom jag ändå inte kan sova. Jag ska skriva om de sista fyra dagarna i ''30 days challenge''.


Day 27 - Finns det något du ogillar i sims? Vad?

Jag ogillar att alla bebisar ser exakt lika ut, och att det inte finns så mycket kläder till småbarn (om man inte laddar ner själv). Det finns säkert något mer som jag ogillar men inte kommer på just nu.


Day 28 - Hur känner du inför The Sims 4?

Helt ärligt så vet jag faktist inte. Jag tycker att det ska bli spännande att se och spela the sims 4, men samtidigt så vill jag inte lämna och glömma bort the sims 3. Jag har blandade känslor inför the sims 4, men det blir nog bra.


Day 29 - Kommer du att köpa the sims 4 när det kommer ut?

Ja, jag är ganska säker på att jag kommer att köpa the sims 4. Jag tror dock inte att jag kommer att köpa det när det precis har släppts, utan jag kommer antagligen att vänta lite.

 

Day 30 - Vad är dina förväntningar för The Sims 4?

Jag har inte så stora förväntningar än, men jag hoppas att man kommer att kunna göra simmarna mer personliga och unika, alltså tillexempel att man kan ändra längd och så på dem (jag har hört att man ska kunna det). Jag hoppas även att bebisarna kommer att se annorlunda ut, kanske att man till och med kan byta kläder på dem? Jag har inte tänkt så mycket på the sims 4 och som jag sa, jag har inte så stora förväntningar. Jag vill inte ha förväntningar, för att då kanske jag blir besviken när spelet släpps. Jag vill vänta och se vad skaparna av the sims har knåpat ihop denna gång :)

 

 

Av Emilia - 10 juli 2013 22:07

Jag kände mig så kreativ helt plötsligt, så jag skapade en ny sim vid namn Aria Swahn, och en katt till henne (Missy). Jag blev faktist ganska nöjd med Aria, men jag kommer dock inte att använda henne eller Missy i spelet. Jag satte ihop några bilder på de två vännerna lite slarvigt väldigt slarvigt och snabbt, förlåt för det men jag orkade inte lägga ner tid på att göra fina bilder..


     





Av Emilia - 10 juli 2013 20:09

Jag tycker om att ladda ner saker, och gör det ganska ofta. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så tycker jag om att inreda hus, därför laddar jag ner väldigt mycket inredningssaker. Jag laddar även ner frisyrer, kläder, poser och lite annat smått och gott. Bläddra några sidor bakåt i bloggen så hittar du nedladdningstips! Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte köpt mycket alls från the sims store, det är nog bara en eller två saker! Jag tycker att det känns lite onödigt att köpa saker där när man kan hitta nästan lika eller finare/bättre saker på olika nedladdningssidor, gratis.


 

 

 

Av Emilia - 9 juli 2013 19:51

Nu var det länge sen jag skrev om min PGC. Det har hänt lite saker som ni har missat. Philip och Lily har blivit åldringar, Jasmine och Jaden har blivit vuxna, skaffat familjer och flyttat hemifrån. Och sist med inte minst, minstingen och arvingen James har blivit en ungdom! Så nu kan han börja leta efter en passande tjej, och sedan föra arvet vidare!


 


   

Av Emilia - 9 juli 2013 19:23

Åh, svår fråga! Jag gillar både att bygga hus och inreda dem. Om jag måste väja mellan att bygga hus, inreda hus eller köpa ett helt färdigt hus så väljer jag nog att inreda. Jag tycker om att inreda husen för att det finns så otroligt mycket man kan göra! Det finns så mycket fina möbler, tapeter och andra saker. Man kan inreda precis hur man vill, bara fantasin sätter gränserna! Och det blir mycket roligare att inreda när man har massor av fina saker nedladdade! Jag tänkte göra ett tips-inlägg om inredningssaker snart, håll utkik ;)


 

Av Emilia - 8 juli 2013 13:57

Det blir i princip bara ''30 days challenge'' inlägg nu, och jag vet att det suger och är skit tråkigt att läsa om typ samma sak hela tiden, men det är faktist sommarlov och jag vill inte spendera hela sommaren inomhus för att spela sims.


Jag har kikat in på några andra simsbloggar, och det verkar som att de flesta har tagit ledigt från bloggen helt och hållet. Jag känner att jag vill uppdatera, fast det är sommarlov, men jag har faktist inte lust att sitta och spela sims hela dagarna bara för att kunna göra olika inlägg. Jag hoppas att ni förstår att jag också vill vara lite ledig, och jag hoppas att ni stannar kvar här, fast det inte är så roliga inlägg just nu. Jag lovar er att uppdateringen kommer att bli bättre när sommaren närmar sig sitt slut, men till dess så får ni nöja er med ''30 days challenge'' inläggen. Jag uppdaterar er med minst ett inlägg om dagen (även om det inte är så intressanta och långa inlägg) och det är mer än vad de flesta andra simsbloggare gör! Många av bloggarna lägger bloggen åt sidan i flera dagar innan dom dyker upp med ett kort inlägg, för att sedan försvinna lika länge igen. Ja, nu medger jag att jag låter bitter, förlåt för det, men jag hoppas att ni förstår vart jag vill komma. Ha det bra!


 

Av Emilia - 8 juli 2013 13:55

Sunset Valley, helt klart! Jag tycker att den staden är så otroligt fin :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards