anothersims

Alla inlägg under september 2013

Av Emilia - 21 september 2013 16:44

Jag trodde att sims-lusten skulle komma tillbaka, men det har den inte gjort. Jag ger upp nu. Jag kommer inte att spela sims 3 mer, det är helt enkelt inte ett dugg roligt längre.


Jag har funderat ett tag, och nu har jag tagit ett beslut. Jag kommer att köpa sims 4 när det kommer ut, då kommer jag även att börja blogga igen. Jag tror att sims-lusten kommer tillbaka när det kommer ett helt nytt spel, där allt är nytt och fräscht. Bloggen kommer alltså att ligga nere tills The Sims 4 har kommit ut i butik, därefter kommer jag att börja blogga varje dag igen.


Jag kikar in här ibland för att kolla på statistiken, och jag blir verkligen såå glad när jag ser att många av er fortfarande är här och väntar på mig! Jag kommer tillbaka, så håll ut ett litet tag till.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards