anothersims

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia - 25 juni 2013 16:02

Jag håller på med en ny sim, men jag kan inte bestämma mig för vilken hår- och ögonfärg hon ska ha! Ni får gärna hjälpa mig genom att säga vad ni tycker :)


 

Svart hår & gröna ögon / Rosalila hår & blågrå ögon?

Av Emilia - 25 juni 2013 14:59

Klicka på bilderna för att komma till nedladdninssidorna. Alla saker + bilder kommer ifrån OneBillionPixels.


 

  

 



Av Emilia - 25 juni 2013 12:16

Kolla månen till höger!



 

PGC

Av Emilia - 25 juni 2013 12:15

James har blivit ett barn! Jaden och Jasmine har blivit tonåringar. Det händer inte så mycket på min PGC nu..


   

Av Emilia - 24 juni 2013 19:24

Klicka in på Simlisch fina blogg! Ni kommer dit genom att klicka HÄR!


 

Bilden är lånad från hennes blogg! Jag äger den alltså inte.


Av Emilia - 24 juni 2013 15:23

Jag hade inget att göra, så jag gjorde en ny sim. Jag blev dock inte så nöjd med henne.. Aja, här har ni henne! :)


     



Av Emilia - 24 juni 2013 12:58

Rose, Jaden och Jasmine har fyllt år! Rose har blivit en tonåring som ska flytta hemifrån, hon ska bo närmare skolan tillsammans med några av sina vänner.


 

Tvillingarna vill såklart ha lika tröjor ;)


  

Rose har gått från att vara ett busigt barn till att bli en ansvarsfull tonåring.


Av Emilia - 24 juni 2013 11:54

Jag kan inte svara på den här frågan, jag tycker att alla städer är bra på sitt eget sätt! :)


 

Random bild ur arkivet :)

Ovido - Quiz & Flashcards